Lucia!

Jaaaa! jag älskar snöööön! hoppas den stannar över jul.. i hope!

idag har de varit lucia så vi har fått glögg å lussebullar på jobbet..MUMS!... sen fick vi "plåtnissar" tårta så de va tyren att de va tränings torsdag idag :)
cx, prommenad å bodypump! fuck yeaaaah!

snöbollskriget togs till en ny nivå idag... jag smashade (som vanligt) snö i ansiktet and then i run for my life!.. trotts min snabbhet kom biff ifatt (gamal fotbolls topp)
denna gången fick jag snö innanför tröjan... men tanke på att jag också jobbar utomhus så HYYYE!...
då bestämde jag...slut lekt för idag!

skulle ringa å boka om min tandläkartid.. hon gjorde så de blev pinsamt:

- vilken tandläkare skulle du till?
- hmm? jag vet inte riktigt...
- okeeeej?
- kan de varit lena?
- Lena Igelsson?
- hmm jag vet inte?
- vilken tid var de?
- eeeh heee de va runt 10 tiden...
- vad heter du?
- Anna!
sen bestämde vi ny tid sen blir hon jobbig igen!
- när går ditt avtal ut?
- jaaaduuu de har jag inte i huvudet!

haha NOOOOLL KOOOOLL e mitt efternamn!

sen anna incident nr 2! har varit ute å gått å ska gå inom posten på konsum å hämta mamma julklapp (thank you lord för fakturor)
de e sviiiiiiiiiiiiiiiiin lång kö... jag e as frösen å har lite halv brottom!
men tänker fine jag ställer mig i kön nu när jag e här!
letar fram mitt nr på mobilen till paketet sen sätter jag igång musiken igen...
kön går sakta men säkert fram... efter ett bra tag så tystnade musiken mitt i låten... i´m like whats the problem?!...tar upp mobilen å den e DÖD!... aaaaaaH alltså kunde jag inte hämta ut paketet för jag kom ju inte ihåg nummret i huvudet!
waste of my tajm!

naaaheee.. SOVA nu.. hoppas jag får sova utan snytavbrott inatt!

taaack haaaaaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0