Juletiiid!

För din skull parke! ;)

Orkar inte dra allt som hänt sen sist så tar high lightsen :D i lördags va de julbord!
Jag hade varit nykter i 3 helger tackvare nässelfeber och tandoperation!
Jag va övertagad!
Så ni vet på jobb fester när de alltid är en som gör bort sig som alla pratar om sen på måndagen?
That Was me!
Så nu straffar jag mig själv! Ingen alkohol föns 25 faaaaast vi får se ;) vill ju i te va övertagad
Då också så får kanske klämma in en fest :D

Kul i veckan:
SNÖ! De e roligt!
De e e så kallt på jobbet så jag har fått Asa
Fram mina termo byxor som e aaaas förstora!
Så en dag stod Stiffe på dom när jag skulle gå..... Jag trillade framlänges haha funny!

Igår hälsade jag på caspian han e sao sööööd :)

Idag ska vi iväg å åka pulka å dricka varm choklad
De ska bli super mysigt! Jag kommer tycka
De e lika kul som barnen!

Men nu först är det spinning och cx på schemat efter frukost å julkalendern :)

Varsågod parke! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0