i am a reetaaard!

HA idag har varit kulig! vaknade 13.40 av att parke skickade ett sms om att jag ska befinna mig på ica 14.00 för vi ska ha bakdag!

P- har du jäst hemma
A- ja jag fick ett paket av mamma
P- är det gult lr blått?
A- vadå menar du?
P- nej men de e säkert rätt

när vi sen kommer hem å plockar upp allt
P- vart är jästen då?
A- jästen?
P- JAAA jästen anna!
A- jag har ingen jäst?

haha då fick parke sitt första ap-spel, jag trodde hon frågade om saffran?! wierd! så hon fick gå tillbaka till ica =D

sen gjorde jag köttbullar å stuvade makaroner..när vi satt å åt upptäcker vi att jag glömt löken i =/ hoohoo

ap-spel 2 kom när jag berättade att jag inte har en pänsel, så hon fick ägga dom med händerna =D
våra lussebullar blev awsome... så efter att ha hackat mig in i frysen så har jag nu fryst ner dom =)

igår var vi på olerys och grand =D de va awsome... jag spydde ut ur taxi dörren påväg hem HAHA! fail!

måndag imorgon....jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0