121212

wooooow what a datum... alla har tjötat om de heeela dagen... what different does it make världen går under nästa fredag ändå! ooooor?
naaaae!

jag e superförskyld i näsan...fattar inte de borde ju bli bättre när jag tränar?

de roligaste som hänt idag på jobbet:
1. när jag klämde andreas finger så hans nagelband gick sönder å började blöda... haha... (tur de inte hände mig)

sen en kul grej när vi va på väg å skulle byta om efter en tuff dag, så stod tord (chefen) vid bilen å håller på, han pratar lite med andreas jag tog upp en näva snö..
så hör man tord
- vad ska du med den snön till?
å baaaaaaam så tryckte jag upp de i ansiktet på stiffe HA i made a fool out of yaa!
problemet va att jag råkade slå till han på näsan så när jag egentligen skulle fly fältet så va jag tvungen å säga förlåt å kolla att han va okej så han fick såklart tag på mig!... men de va de värt haha den minnen va OSLAGBAR!

hur kallt är det inte om man måste skrapa rutorna på insida allvarligt talat?!
bara på den timmen jag va å tränade fick jag skrapa IGEN!..

naaaheeee lite grey´s nu sen tajm to sleeep!

HADE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0