kaffe-anna!

kör fortsättning på förra inlägget (när dom äntligen vaknat)
dom ville ha kaffe....fiiiine!

jag går ut i köket...sen blir jag lite fundersam.. har ju bara gjort till mig innan?

- jag vet bara hur man gör kaffe till 1 person?!

- DUBBLA KANSKE!

Faaaaajn! när de e färdigt så låter jag dom ta först sen tar jag de som blir över ( i detta läget står dom i de andra rummet och iaktar mig)

incident:
jag tar kaffet från kaffe bryggaren, häller i min kopp, tar mjölken å häller i, tar en klunk, ställer in kaffet i micron och värmer!

hahaha! fuuuuuunny!

en annan rolig incident (underdriv SKIT kul incident)
jag linn å parke körde till hällevik i fredags (jazzfestivalen) va piiiiss mkt folk.. vi kör till hanöhus å ska parkera...finns bara en ledig..å den har en handikapps skylt... parke menar om hon parkerar tillräckligt nära den andra kan man låsas att vi missade skylten... hon backar å kör fram å håller på lite!

P- så jag här kan jag väl stå?
Jag - (kollar först ut genom fönstret) jaaaa där får ju en rullstol plats!

hahahaha jaaaag döööööööööör!

tack haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0