jobbellijobb!

uuuuh denna veckan har varit jobb vecka! istället för mina 45 timmar blev de 60 timmar fuuuck yeaaah!
den dagen vi jobbade 06.00-19.00 fick stiffe köpa ett snikers till mig
i be souch a rotten diva when i get hungry!

men FREDAAAAG! wuhuuu,...denna fredagen blir suuuper lugn.. faktiskt bara varit hemma å städat å tvättat
ska packa lite snart till imorgon då de bär av mot hanö! första gången för mig haha nästan pinsamt
visa jämnför de med att aldrig varit på ica innan...fuuuck thaaat!

men först imorgon blir de träning som jag lurat med mig mudde på =) sen ut å springa med andreas sen lite luuunch med pippan :D innan haaaannöööööö!

tar båten vid 4 e de tänkt =)

taaataaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0