hämed förklarar jag kriiiig!

min nya granne....har jag haft en bad feeling om! kriget har legat i luften...nu orkade jag inte mer
bring it on biaatch!

efter träningen ringde det på dörren AS mkt... typ som nån som jag verkligen känner cpar mig! jag tryckte på kanppen sen knackar de på dörren jag öppnar.....där står hon!
(inget leende lr nåt)

- hej kan du flytta din bil
- eeeeh visst
- du har parkerat precis vid grindarna!
- okeeeeej?

sen stänger jag å hon går!.... dom här grindarna hon pratar om är grindarna in til bakgården och cyklarna.. man parkerar på vägen och har alltså en hel trottoar att röra sig på!

anyway jag går ner... bestämmer mig för att jävlas... kör bilen lite fram så halva står för grindarna... hon kommer!

- neeej där kan du inte så!

jag börjar bli riktigt irreterad...slänger i backen...backar aaaaaas snabbt upp i med handbromsen stänger av!

- där kan du inte helle stå...
- eeeh OKEJ?
- kommer en står bil med sand!

jag ger henne den värsta bitch/dödar minnen jag kan å jag kör fram å ställer mig längst ner........

allt detta hade varit helt okej OM hon kommit å knackat på å sagt typ:
- hej, hade du kunnat flytta din bil för det kommer en lastbil med sand som vi ska tömma vid grindarna så den är lite i vägen..

UNGEFÄR NEJ MEN VA EN HAGGA ISTÄLLET!!


jag ska pissa i dina ny planterande buskar å klippa av kopplet på din katt!

peace

Kommentarer
Postat av: Fia

Klipp av kopplet!!!! Bitch!

Svar: aj will! du hade så rätt... hon är en jävla hagga som liknar en padda!
Anna

2012-08-23 @ 09:45:45
URL: http://fialinden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0