fotboll å getingar!

jobbiga måndag e ett faktum!
 
denna helgen har gått super snabbt! i fredags kollade jag jalle,palme,ludvig,daniel å andreas på film...
piss dålig... jag å boysen ville se avengures meeeeen nej! haha den vi tittade på slutade med
att världen gick under....fuck yeaaah!
 
skypade med fia i torsdags 21.00-00.00! yaaaay she have a good good tajm!
 
i lördag va jag å j.p å sprang kl 8 på morgonen, jag blev attakerad av en fett hund!
efter löprundan va jag high on life! j.p, jocke å pillan kom sen cyklade vi ut till macke å bell innan vi drog till fotbollen!
vi spelade å grill chillade de va awsome...
 
jag trillade bakom ena målet och blev attackerad å stucken av två gettingar! AAAJ!
efter vi spelat klart drog vi hem till jens... killarna badade tunna å jag hämtade öl å fyllde på med ved...haha!
 
jag å stiffe drog samtidigt... men vi kom ehm lite ifrån varandra haha så när han ringde mig sa jag att jag inte visste vart jag va.. jag va vid ett fort?! haha efterbliven.... cyklar vilse i falkvik! men hittade han vid falkvikskyrkan!
sen satt vi å väntade på taxin i över 1 timme...fuuuuck yeaaaaaahhhhh!
 
igår när jag vaknade var jag sönder...från topp till tå... de e jag fortfarande...träningen ikväll kommer va smärtsam!
 
 
taaack haaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0