bananfuckingflugor!

HUR FÅR MAN BORT DOM? jag testade ställa fram vinäger i ett glas... de stank vinäger i heeeeela
lägenheten...buuuut inte en enda bananfluga låg där!...faaail!
jag spyr på dom...sjukt obehagliga!

om 5 veckor å 2 dagar...i am going to the state i´m going to the state!

i helgen skulle bli chill...de blev fest! korre å kush skulle festa med oss..sen drog dom hem till hbg.. haha ases!

har blivit FASTER... men ska komma på nåt annat namn...lr ta de på ryska lr nåt...faster anna...OLD!
lilla caspian....sööööd!

igår chillade vi hos mudde... med norge-linn BAK IN TOWN å paket!.. canto bet i benet å i min fot.. haha fast de gjorde inte ont..de gjorde däremot ont när jag drog väck foten å smällde i hälen!
vi körde med andra ord... alltid lika kul hooo hoooo!

stiffe han driver alltid med mig för att jag döper mina fotoalbum på fejjan till mongo namn...tittade på hans album:
årets som gott!... hahaha jaaaaa doooog! jag cpar iaf...tjokaaaj mr seriös!

naaae ska inte köra overkill nu... börjar med en mjukstart ;)

peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0