3 veckor å lite till!

joodåå helgen på hanl blev awsome... va sjukt mysigt därute! jag drppades av huvudvärk så de där med
alkoholen gick de dåligt med...ofta de händer mig typiskt!

på vägen ditt skulle jag resa mig upp på båten (vi satt ute) för att titta på utsikten... va piiiss vingligt så tappade balansen satte mig snabbt på min väska igen...som hade hjul så jag å väskan åkte iväg hoo hoo!

vi åkte hem redan med halv 11 båten.. jag å pillan å vilda drog å solade... sen grill kväll med hole nilsson family!
en awsome helg!

denna veckan har verkligen mitt humör inte varit som de brukar? fattar inget.. griniga-anna!
skyller allt på för lite sömn :D neeee nu blir de andra bullar resten av veckan...fuuuuuck yeaaaaaaah!

taaataaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0