yeeeey!

denna helgen bestämde jag å pippan oss för att chocka! vi festade i fredags iställe... hur sik isen´t thaaaat?!?
kändes konstigt igår...trodde hela tiden de va söndag...blev fantastiskt glad att de bara va lördag!

rondella was the place i fredags... jag hade as kul :D å de e ju huvudsaken!
haha!

kul på hemvägen köpte jag å j.p lasses mat... jag gav j.p en av kartongerna när vi skildes... bara de att jag gav honom min korv med mos...HAHA å jag fick kebab i pitabröd... sjukt smart av maj :D plus att jag fick lokan...caaaashiiiing!

igår va jag å pillan på äventyr på lister kaaaa... gicksådär... hittade inga klippor vid havet iaf?
de e bara en sägen...aj beeet!

sen igår mysade jag med jalle å ludvig :)

idag har jag städat...en söndag? baaaaah nu e de snart rpm... heeepp heeeeeeepp!

se yaaaa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0