ta taaa

haft lång påskhelg...sweeeeet!
lite påsk fest i lördags! slog nog rekord i besökta ställen!
1. hemma hos mig
2. bell å macke
3. demet
4. fia
5. grand
6. olereys

baaaaam sen på vägen hem tog vi svart taxi... mitt på motorvägen small däcket... jahaaa...där satt vi huuuuur
länge som helst haha!
min mobil dog någonstans på vägen... (jag har aldrig min mobil av)
så vaknade av att pillan stod å banakde på dörren haha hon trodde jag va död!

körde till hbh å totte sen på söndagen...dödstrött! as bakis!
kommer fram å inser att hif matchen precis slutat! PANIK jag blir as stressad å brusar upp! när jag väl kommer fram till tottes place måste man fick parkera?! jag vägrar! totte ber maj köra till väla å ta bussen därifrån
jag blev as sur å tänkte köra hem igen haha.... fick parkera 5 m från målet!

måndags blev de mooot göteborg göteborg denna regniga stad! stod ute 90 min i regn å frös som ett as för att se ifk förlora! LOL!
när vi kom hem blev de film å gotte <3
i tisdags innan jag drog hem åkte vi till väla å ikea.. jag köpte välkommen prelle till ludvig :)

va hemma halv 4 sen snabbt upp å bytte om sen va de träning gånger 3 hepp hepp!
jobbat idag... va jobbigt imorse jag va super trött...

neee nu ska jag sova!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0