För din skull pake!

Tjooooo ska väl försöka do some update LIIITE oftare :D feeeeedt!

igår va de dags att fira fia å marre b-daaay paaardy! till fia köpte vi två klänningar en typ i korall färg SUMMER!
och en svart med lite u ringning i ryggen med...NAAJS!
marre fick ett par björn borg fillingar storlek m med xl på utrustningen!

jag å pillan åkte in med emelie å olivia.... jag sa till dom att alla typ heter Goran av marios kompisar (e typ2-3 stycken) vi va först på festen och när dom första kommer så den första som går fram å tar olivia i handen presenterar sig som GORAN haha jag började småfnissa OFCOURSE! hur står e den chansen dåååå?!

chocken va när vi kom också å jag tog av maj jackan!
pillan- anna vart är den kavaj?
jag- åååh nej den har jág glömt

haha glömde ta på mig den när vi drog!

jag å pillan måste ha missuppfattat tiden för halv 1 sprang vi (bokstavligen) efter en taxi buss... vi hann inte ifatt å vände å började springa mot nästa,... jag vet att jag betalade 350 spänn! kostar att ligga på topp!

ikväll har jag käkat tacos hos parke med krille också :D naaaajs! sen drog dom på bil träff å jag drog hem!
haha nötterna!
har varit ute å gått en runda.. min mage mår sådär har ätit som ett as!
när jag skulle springa upp för trappen så snubblar jag å trillade framlänges haha funnnnyyy! klumpig!

neee nu duscha sen ska jag däcka.. e as trött fast jag sov mellan 13-16 innan =)
pallar inte att de e valborg imorgon guuuusch...festa igen? naaaaaaaaaaeeee!

peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0