que PaSa?

oj jag kom knappt ihåg mitt löseord hitt! så länge sen va de!

blogga hinner man aldrig på sommaren... liite halv dumt för de e då man gör flest saker å med mitt
minne behöver jag MINNEN nedskrina!

ajaaaa förra helgen drog vi upp till götet! fuuuunny!
kollade på hoffarna å resten av ditt liv timman! ...eveeen captain röd joinade... DE VA SÅ BRA!
sen va de liseberg med regn regn å poncho på lördagen..sen pau att igen..
haha en sjuk å rolig kväll!

hem vägen va så där jobba! de tog sen till onsdagen för att repa mig från den weekenden haha!

veckorna ruuuullar som vanligt, jobba, äta, träna å sova! FEEEDT!

idag (fredag) har jag frostat av frysen... började faktiskt igår kväll vid 7! idag när jag kom hem från jobbet
ungefär 24 timmar senare...fortfarande fryset! hade visst inte stängt av den!
samma misstag som jag gjorde förre gången.. PALLAR inte med mig ibland!

denna helgen e de mission STOR städa lägenhet.. har gjort köket ikäll... bara resten kvaaar!

PEAACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0