sushi!

rooosegarden klockan 7! anna panna nilsson ska testa sushi for fiiirt tajm in lajf!
kommer antagligen tvinga maj att gilla de även om jag inte gille de PUUUNKT!


storstädning idag med julmusik <3
alkoholfri helg... konstigt!
men skööööööööönt faktiskt..behöver spara cash å lever till staterna!

jerker- vart ska ni åka?
anna- till los angeles!
jerker- aaaaah typ maimi å florida då?
anna- Japp!
Bengtsson (från bordet bakom)- neeej för helvete los angeles ligger på andra sidan!

hahaha klart man INTE vet!

imorgonbitti blir de träning, först bodypump sen hem å käka frulle sen kombat!
feeeettiiiish!
eller kör jag pump, balance, combat...får se =)


man ska ställa tillbaka klockan inatt haa? gör den de av sig själv?
min förra mobil ställde om sig själv men de visste jag inte så jag ställde också om den..
va heelt klockfel störtsa delen av den dagen!


åååååååh två veckor å två dagar kvar...heeeelt sjuuuukt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0