NYKTER!

japp denna nyktra helg snart över =) skönt faktiskt.. mkt träning å slappe =)

igår åt jag, fia å jalle på rosegarden...skit gott åt verkligen as mkt!... testade sushi.. å med
mina lukt å smaksinnen gillade jag de... kände ingen lukt av sjögrös elle smak som fia gjorde haha!
å jalle balles mage hade vuxigt jättte mkt sen sist jag såg henne... ååååh vad jag längtar =)
ska köpa converse skor till bebbei i staterna :)

sen hyrde vi en elefantfilm... jag missade början va ute en sväng å träffade korab å hans
flickvän! haha alltid lika kul att träffa honom.. saknar både han å kush <3
en lyckad lördag...JAAAAAPP!

idag va de först bodypump sen va jag å solade sen åkte jag tillbaka å tränade
kombat...hem å duscha å käka liiite sen gick jag å mamma en runda =)
fast sen va jag så trött så hon fick köra hem mig heeeee!

matlagningsdags... verkligen my favorit moment at the week NAT!
alltså visa e inte gjorde för att vara i köket.. å jag e verkligen en av dom!
potatisen kokar över, får ha handskar på mig när jag vänder biffar å solbrillor när jag skär lök!
och när jag e färdig e köket i KATASTROF! ligger biffar över hela spisen, väggen å micron!
meeen meeeen äta bör man annars dör man!

sätter punkt med detta att jag inte kommer bli kock i mitt nästa liv!

vann öveer jeppe på wordfued! HA HA in your faaaace!
krossar snart pirri pirr!
totte lämnade vo (säkert för jag ledde)

imorgon börjar jag 6 hääääääääääääärligt!

PeAcE!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nyktra helger lär det ju knappt bli när Pillan is back in the little town. VI gör det vi är bäst på igeeen !

SPIRITUS BONI våran latinska tatuering !!!

2011-11-06 @ 17:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0