God?morgon!

uppe med tuppen jaaaaaaaapp!

igår va jag hemma hos mamma å pappa å käkade... mamma e orolig på hur jag ska överleva
på bara korv =)
sen va de idoooooooooooool! som faktiskt va riktigt bra....GOOOD JOB!
rätt person åkte så anna panna e nöjd ;)

nu ska jag å j.p hälsa på ryssberget.. göööööööööött! sen e de cx sen hem å städa å kanske hem till farmor å farfars gamla hus å länsa liiiite sen hem till fia för kina å soooooooooft!

jag längtar skit mkt till vi ska till l.a men jag längtar skit mkt tills vi kommer hem också för då e de typ jul =)
konstigt!
aaaaaaaaaaaaaaaaah missar julbordet...cpcpcpcpcpcpcpcpcpcp! men men ska nog leta upp ett julbord i l.a å
craaascha! VA FAAAN SKA MAN HA MED SIG?!?!?!?!?!?
tur att jag har två veckor å två dagar på mig att packa!

laajter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0