Vegas baby!

Nu har vi haft vår weekend i vegas! Sitter på bussen på väg hem till l.a!
Saknar vår lägenhet :)
Hoppas vi inte haft inbrott, hände en liten incident kvällen innan vi skulle åka till vegas! Buuuuu

I fredags bär vi kom fram så checkade i in å hängde lite i vår jaccutzi hotellrum!
Sen käkade vi å gick lite på the strip!
Sjuuuka hotell här? Japp!
Sen på kvällen festade vi! Jag gick all in fou shoore!

Lördags morgon va hemsk! Vi drog till ett köpcenter!
Köpte rätt mkt presenter! Dom har sjukt mkt här! Fick köpa en till stor resväska igår gaah!
Tatuerade mig igår med!
Fick sitta i en glas bur mitt på the strip haha uttittad? Japp!

Måste uppdatera lite oftare så slipper jag skriva så långt. Jobbigt! Plus att jag glömmer typ allt som hänt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0