Universal studios!

Jaaaaa dags att åka till universal! Nu längtar jag as mkt!
Juressic park turen bl.a.

Igår va vi å gick i Beverly hills! Finare område? Japp!
Käkade en cp god lax sallad! Aaah!
Sen va vi på Beverly center! Som hade ett SKIT stort xx1 (forever 21) å jag å Fia kan knappt bärga oss till måndag när vi ska ditt å shoppa :)

Tur att lönen kommer idag! Börjar bli sluuuut på kontot :)

Igår kväll spelade vi kort! Pumpy jumpy som jag ska lära alla sbgare! Awsome!
Klockan ringde 7 imorse! På tok för tidigt!
Jag å Fia begav oss på morgon promenad! Fast bara 1 timme idag :)
Såg massa ekorrar så nästa gång ska vi ta med nötter å mata dom, dom verkade as tama!

Neeee nu e Fia klar så nu ska vi åka! Yeeey!

Laaajter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0