soooolen!

börjat med mitt projekt bli-brun-till-usa! heepp heeeepp!

börjat klockan 6 två dagar i rad.. jag e INGEN gå upp klockan 5 människa...NEEEJ!
men imorgon e de sovmorgon till halv 7...mjooo!

To do list!
1. lär mig engelska med brittisk accent
2. påminna fia om att fixa mitt visum
3. ringa banken och beställa DOLLAR
4. åka till banken och hämta mina pengar
5. träna ihjäl mig då jag kommer semestra i 17 dagar! om ni ser någon rulla fram den 30 november IT`S ME!

idag hittade mamma en bok...den hette boken om korab berbati! haha den va faktiskt jätte gullig!
den ska jag ta med till honom nästa gång =)
kapitel om han idoler, hans framtid, hans semester, fiffilina (deras kanin)
de va kvällens underhållning!

neeeeeeej nu e det träning på schemat...igen!

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0