sentimental!

all kärlek till MY FAMILY <3 ta vara på all tid ni kan få med era närmsta! sao de va årets sentimental-anna! igår när jag skulle gå å lägga maj ringde j.p (visste att han festade så jag svarade inte) skickade bara till honom: försöker sova ljushuve! DÅ ringer PUCKOT igen!........ aaaaaaaaaah och skickar två sms som förstätter vibrera till jag läser dom! inatt va en daulig natt..klockan ringde alldeles för tidigt..men heeepp heepp upp å träna! bodypump först sen stack jag å solade sen åkte tillbaka å tränade kombat! har laddat ner lite musik till resan (påminns om den förbannade resan hela tiden) sen varit ute å gott sen stack jag, pappa å farmor å hälsade på farfar! han e rolig =) när vi skulle gå till fika rummet ville han ha med sin jacka.. men han hittade inte den (han kollade bara in på toan sen sa han att den va borta) sen när vi skulle ha sa han hej då och tack för skjusen! haha vilken skjus? han å farmor pussade varandra hej då... de e nog de gulligaste jag vet när gamla människor gör =) å neeeeeeej jag gör inte narr av farfar (han har alzimers) men de vet nog alla redan för de e bara dom närmsta som har min blogg å de e därför jag i can wriiiite about it! så mamma du behöver inte flippa när om du läser detta sen när de får adressen å ska följa mitt l.a äventyr! min resfeber e tillbaka...kraaaaaaaaaaaaap! vet inte varför jag har resfeber å därför får jag ännu mer! heepp heeepp! nu ska jag lägga maj å kolla one tree hill.. se yaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

sentimental är lika med BRA

2011-11-07 @ 19:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0