Htc

Go kväll/morgon!

Inatt vaknade jag klockan 3 av att fidde snarkade som en hel arme! Så jag flyttade ut till soffan där jag kommer spendera resten av tiden haha!

Klockan 8 stack jag å Fia på morgon promenad! Bestämde frukost hemma klockan 10 med Mario å fidde. Vi va hemma vid 12 typ haha!

Vi va uppe på raynon canyon (kan absolut inte stava till de) jäääävla vilken utsikt! Hade kunnat gå omkring hela dagen där!
Så imorgon tar vi med boysen!

När vi var klara stack vi till down town å kollade läget, tog en pizza bit och hängde inne på macys!
Sen åkte vi vidare till the grove! Där de verkligen var juuuuul!

Allt jag köpte va ett skal till mobilen!

Fia skulle också köpa så hon frågade om de passade till Htc (hon sa bokstäverna på svenska) haha detta gjorde hon två gånger innan Mario översatte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0