ZoMbA!

mondaaaay today... very najs bird bajs!
the time has run away tooday at work! that´s realy good i like when the time just runs away! Thumbs UP!

after work i went to body pump and after that me and Pillan went out for a walk!

jaa jag börjar öva upp engelskan tills turkiet resan.. snart ska jag ge maj på turkiska ordboken...GREEEJT!
ska överaska alla med tjhullebulle (nej de betyder inte köttbulle) och massa andra ord!

nu ska snart zumba börja... lääängtar... med min takt känsla kan de nog bli en aning KUL!

glömde berätta om gubben från island häromdagen.. jag å pillan hade varit på konsum jag la märke till en lustig gubbe med lustig mustach... anyway.. när vi va på väg hem så kände jag att han gick precis bakom.. sen hörde
jag att han sa nåt så jag trodde han ville gå förbi så jag gick lite nämre pillan.. sen säger han (igen) lite högre:
- är ni från island?
- eeeeh va?
- ja är ni från island?
- nej!
- nej jag tänkte bara på era skor...
(vi skrattade till lite och de blev väldigt konstigt)
- jag är en konstig gubbe
nooo shiiit!


nej nu ska jag duscha det ska bli skön.....T!

bitte!


känner att jag måste bli LIITE bättre att förnya med piiiiics!.. tycker de e sjuukt jobbigt att lägga in bilder på datan..
nu ska jag ladda ner film som fiiiiiiiiiiiiiija tipsat om! greeeeej!

seee ya



i götet när jag ritade hitler mustach på jalle när hon sov KUUUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0