vitaminer och förskylning!

jag började käka vitaminer i måndags och imorse vaknade jag upp å va förskyld?
hur tusan hänger de ihop raaaa?
vitaminer kanske rensar ut allt dåligt innan dom börjar hjöpla? måste googla de!

idag skickade totte 47 sms till mig..de va jobbigt!

jag kunde trillat i vattnet på jobbet men de gjorde jag inte.. skönt de såg rätt kallt ut!

har laddat hem nya gossip girl avsnittet..wuhuuu.. vampire har uppehåll tills i april...buuu sen har ja lånat sex and the city boxen av fia sen ska jag kolla biggan avsnitten... goooosch de e mkt nuu!

ikväll blir de laaa mooovie,.. har min vilo dag idag...skönt hade inte orkat träna idag!
tog en power nape i solariumet innan... sköönt!

nee duschen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0