varför? jävla åsnor!

gurkan gurkan gurkan gurkan!.. min nya idol! kung gurkan!

jahaaa nu e verkligen helgen ÖVER! buuuu!
idag har jag varit seg segare segast! vakande, handlade, åt frukost, gick en runda, softade, lagade mat, åt, tränade, va ute å gick en runda!
japp min dag punkt å pricka!

min cykel korg trillade av cyklen på väg hem från träningen! irreterande? japp!
hade såklart mina grejor där i!

jalle berättade om mina sms jag råkat skicka till deras hem telefon.. om tanten som läser upp dom.. haha KUL!
nu har jag precis skickat ett till parkes hem telefon.. ska nog slänga iväg ett till mamma å pappa med som inte
kommer fatta nåt!.. jaaaa jag e lättroad!

neej big brother börjar igeeen!

ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0