uppe med tuppen!

jag började klockan 6 idag...gääääsp!
jag börjar klockan 6 imorgon... har precis tagit en power nap och e fortfarande huuur ttrött som helt!
MEEEN börjar tränar halv 8 sen ska jag bara hem in i duschen sen gå och lägga maj!
sängen har skrikit efter mig hela dagen!

precis kollat nya avsnittet av gossip girl... gaaaah! längtar tills fredag när det nya vampire diaries kommer ut!

idag fick jag ett sms av totte:
ta bort mig från din telefonbok

okeeeeeeeeeeeeeey! hahaha har råkat skicka massa tomma sms till honom hela dagen..detta gör honom väldigt irreterad... klimaktieriekossa!.. jobbigt att få sms dåå? nja bara bagateler...tänk om jag inte hade haft några armat så jag kunnat skriva sms? tänk om jag va lus pank och inte hade haft råd med en mobil?
tänk den dagen jag dör då kommer han sakna att få massa tomma sms av mig!

juust det... där med sätter jag punkt med att sluta gnäll över SMÅ SAKER kunde varit så mkt värre...
allt detta bara för totte gnällde över 8 tomma sms idag!.. han får ta på sig de!

imorgon ska jag å parke kolla på black swaaaan.. wuhuuu...movie night en onsdag!



ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0