tjooooo!

Tisdag kväll...redaaaaaaaaaaaaan!

igår morse gick jag å pp upp med tuppen igen.. dags att ta tag i livet =) promenix sen frukost sen jobbet... va pigg hela dagen =O mkt bra... bodypump på kvällen sen promeni nr 2 med pp!
gick förbi pake... där va de full rulle...ozzy å pepsi lekte å höll på å starkars dooonni fick stanna inne!
resten av paket kollade på massa kläder...=) mkt bra! hittade lite.. tre saker som jag ska ha =)

imorse fick jag ut å gå själv..pp skulle börja tidigare... sjukt att jag tog maj upp ändå... ångrade maj en gång å la mig igen men då märkte jag att jag redan blivit pigg så tod ipoden å drog ut!
aaah fruksot e så mkt godare att käka efter man gott en runda!
direkt efter jobbet stack jag till slingan å skulle springa/gå lite... när jag e inne på de sista (som jag hade tänkt) möter jag en för tredje gången precis när jag ska stanna å hon frågar hur många varv jag brukar springa.. jag svarade att de va olika...sen fick jag press på mig så jag fick forstätta springa ett till haha... DUM!

nu har jag precis varit på boxningen... aaaaaaas jobbigt va de idag!...igeeeen! parke kunde inte stänga ica tidigare så hon kunde inte följa med....dåligt!

mkt som händer nu!
lördag: parkes b-daay party
Nästa lördga: fias b-day party
ledig helg
Näst näst nästa lördag MIIIIIIIIIIN TUUUUR!

imorgon e de vilodaaaag göööööööööööööööööööööööööööööööööööötttt!

seee yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0