taken!

back in the days albumet blev en hit!....syyynd bara att jag älskade vara med på foto så de va sååå många jag inte kunde lägga ut! buuuuuuuu!

totte ringde klockan 3 inatt...kom å hämta maj ( han va hos ante som bor typ två gator upp) hann gav sig verkligen inte så jag insåg att de skulle gå snabbare att köra å hämta han för han e ju inte dne som ger sig haha!
skjusade hem en fillepung med!
när vi kom hem va de samma gamla visa... JAG VA PIGG! vi la oss i sängen å kollade film!
somnade nog inte föns typ 6 lr nåt!

lovade totte att vi skulle äta lasses idag med.. tog bort dressingen och tog en loka haha kändes lte nyttigare!
sen va de liverpool mot man united!... yeees liverpool vann =D
e inte så jäääätte insatt men totte har sagt att jag hejjar på liverpool så!

efter träningen gjorde jag å parke varma mackor =) MUUMS! hon ahde ketshup å senap..lite konstigt!
så åt vi lite nötter och kollade på taken! SERIÖÖST kolla på den om ni inte redan sett den nötter!

movie niiight på onsdag igen.. vi har många filmer att ta igen =)...

måndag imorgon =) sen nästa helg får de bli en fest faktiskt... kuuuuuuuuuuuul!

seee yaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0