Stör mig inte jag tuggar kvistar!

jahaaaa nu e snart helgen slut IGEEEN!.. går sjukt snabbt!
jag drog hem till parke å donna.. vi beställde kina mat.....AP starkt drack en hel bringa saft MINST!
men de va goooott!
sen kollade vi på massa tv bloopers haha KUUUL!

- jag hittade lite grön kryptonit i fittan eh fickan
- upp fittning... missuppfattning
haha där fittade han till de!

suuuuper rolig reklam: Din mamma är så stor så när hon går förbi tvn missar man hela filmen!
totte tyckte den va gamal! han är gamal!

vi fantiserade lite hur de hade sett ut om vi hade delat en lägenhet (förutom att jag hade fått laga all mat och städa och diska och vattna blommorna och bädda sängarna och tanka bilarna och gå ut med hundarna och välja film och stänga av tv och sätta på tvn och städa toan och duscha sist och låsa dörren)
hur knäckande de hade varit när jag skulle upp å jobba å hon va ledig och viseversa!
sen hur hon.. hennes egna ord.. skulle vara hönsmamma haha!
i den lägenheten skulle de varit lag på att ha filmkameran uppe twenty four seven!

läste en grej andreas hade skrivit om sin familj när han va liten:
Bästa med mamma:
hon är snäll, hon bäddar min säng
Bästa med pappa:
han är snäll, sätter mig i arbete

han hade ett helt a4 sida om lillasyster alltså JAAG!
favorit lag i allsvenskan: helsingborg (jag som e en sann ifkare LOVAR totte)
favorit lag i nhl: st louis (jag va 11 år visste jag ens vad de va?)
favorit mat: makaronstuvning, pizza, hamburgare, pannkaka, kebab, köttbullar, korv m.m
(jag gillade helt klart mat)

nej nu ska jag ta å kola någon film sen SOOOVA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0