shoooop!

jag har beställt liiite mkt grejer på nätet nu känner jag!...
igår hämtade jag som sagt ut två paket å idag hämtade jag ut ett plus att jag fick mina grejer från pp om vi beställde tillsammans... heeeee!
SPAAARA pengar har aldrig varit min grej men jag ska nog överleeeeva!
med tanke på att jag lagar mat typ en gång varannan vecka haha!

har hämtat mina skor idag...yeeeeei!

nu blir de bodypump å spinning med parke! sweeeeeet! skulle se film sen egentligen men tror de blir too laaaaajt gaaaah! we wiiiill seeee! måste va pigg å glaaa on work =D

imorgon ska jag till fiiiiiiija... kanske sista gången jag e i deras lägenhet? dom ska ju flytta snart =)
till en större mitt inne i stan... peeeerfeeeekt! =)
vi ska ut å gå en runda sen käka å kolla på nya vampire avsnittet.. aaaah längtar! måste bara lösa problemet med att dom inte har internet å jag inget usb minne haha!

ajaaa måste byta om parke står å tutar där nere!



den bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0