Räddningstjänsten!

jag log å kollade på tv när de plingade på dörren där nere... trodde de va pp som glömt nycklarna när hon va i tvättstugan så gick lite besvärat upp å tryckte på öppna knappen!
lägger mig i soffan igen... då ringer de en gång till!.. AAAAH jag gick upp å öppna! gick å tillbaka till soffan å de ringer en TREDJE gång... wtf!
jag håller in öppna knappen PISS lääänge sen när jag hör de öppnas öppnar jag min dörr å ska precis ropa va faan sysslar du med när jag hör två kill röster... jag smäller igen dörren (reflex) och springer ut i köket...
sen knackar de på dörren...GAAAAH! jag går skamset fram å öppnar där står räddningstjänsten...dom ger mig en broshyr och en disktrasa! thuuumbs up!
sen beklagade dom att dom va tvugna å ringa så många ggr på min dörr hahaha!
1 min ringer pp å frågar om jag va å grejade vid hennes dörr precis haha!

puuuuuuust lång historia punkt se!

nu håller jag på att göra pannkakor så jag ska hinna käka nåt på fredag innan jag ska på kalas =)
sjuuukt långtradigt egentligen! sen ligger nya SOLO på sängen gaaah kommer nog lägga maj tidigt idag å läsa någon timme!... ska bara in å skölja av hår inpackningen när mina pancakes e ready!

helgen då: NYKTER! känns fortfarande som om jag aldrig ska festa igen!... på fredag ska jag på kalas hos morfar (mofa) sen om de inte blir så sent ska jag nog en sväng till fia!
lördag blir de k stn med pappa haha.. nya äventyr... ska köpa födelsedags prelle till parke å fija =)
sen köpa lite grejer till mamma å pappa innan dom reser (mamma jobbar)

ett till problem... antingen blir pannkakorna svarta eller ingen färg alls! vaa faaaan!

neheeeeeee nu va min vilodag över... imorgon back to hård träning! jadaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0