mooovie weekend!

japp festfri helg.. =) desto mer längtar jag tills nästa helg =)

igår så tränade jag direkt efter jobbet sen stod jag å försökte tanka i en halv timme innan jag började min resa hem till fia! vi försöker alltid lägga upp en plan över vår dag/kväll/helg eller vad de kan va!
igår gjorde vi först upp en plan den va:
laga mat
äta
hemma kväll
ut å gå
kolla film

vi hyr 3 filmer.. och klockan 12 på kvällen säger fia: vi måste göra upp en plan haha.. då bestämmer vi oss för att
inte ut å gå =)
vi kollade bara på en film: social networks! va inte jätte bra men okey.. lite seg så jag somnade till lite!
sjukt att vi inte sett den innan men vi kände att vi va tvugna å så den bara för att få reda på hur facebook kom till liv haha!

idag har du varit soool och vår =) jag har varit å sprungit en lång runda sen va jag och solade... sen stack jag ner till pappa på jobbet och tvättade våra bilar =) vilken nyttig daaag! haha
jag å pappa råkade käka upp mammas mat som hon skulle ha imorgoon...upppsss!

va å hämtade totte i kstan innan också =) han e på en liten snabbvisit i stan!
sen beställde jag fler grejer från nätet! men nu är det bra! beställde en bikini överdel och två underdelar sen ett armband å en ring tror jag.. kommer knappt ihåg =)

nu funderar jag på att ta fram min andra hårdisk å lägga upp massa gamla bilder.. kan va KUL! haaaaa

tjaaa dååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0