Matlådor!

Allt började igår när jag skulle diska å såg en matlåda som låg i disken... funderade ett tag vart den kom ifrån?
för hade fått mat av mamma igår!... kom tillslut fram till att jag måste ha glömt att diska den
dagen innan? låter konstigt nu men då va jag säker!

sen fortsatte de med att efter frukosten såg jag att en av mina skor låg på skåpet! konstigt... hittade inte den andra men james hjälpte mig...snällt! frågade simme vart han gömt min sko och han sa vart har du gömt min matlåda?
HÖÖÖ jag fattade ingeting.. jag har inte gömt någon matlåda?
vid fikan kom han till mig å sa att mr andersson (tv reklmen) hade sett pirre gömma hans matlåda HAAAA tänkte jag...skylla på stackars mig!
simme hittade inte sin matlåda sen heller!
nyss upptäckte jag att jag har en för mkt matlåda... lägger ihop pusselbitarna att jag kom till jobbet utan matlåda igår å gick hem med en igår!... AHAAAA... jag hade alltså tagit simmes matlåda ändå...upps!

saaaaao nu va de problemet ur världeen!

donna har opererats idag... hon bet doktorn och är nu sjukskriven i 10 dagar!...

neeheee dubbel träning nuuu...seeee yaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0