las vegas baby!

jeg snak precis med fia om usa resan =) yiiihoooo!
vår plan är att ha några nätter inne i L.A sen några nätter i new port beach (oc oc oc oc oc oc) å seeeeeen typ två nätter i VEGAAAAS! huuur feeedt som helst =)

spara pengar spara pengar spara pengar! först har jag turkiet resan =) sen U S A!

idag har jag haft flum dag på jobbet! vilket e hur kul som helst.. alla älskar när jag har flum dagar heeee =)
höll på att få en stege mitt i ansiktet.. men med mina karate reflexer sååå!

jag å parke har tränat combat idag! vi stod på händer och hoppade runt å lekte indianer! kUL!
vi har till å med lika dana vatten flaskor! daaawm saknas bara den där ihop flyttningen! haha... parke hade de ju inte varit några problem för.. jag menar vilken vill inte bo med mig?

skulle springa slingan idag..men e fortfarnade rätt förskyld så efter ett varv lät jag som ett astma barn...(no efens) så jag fick lägga ner de.. ska nog ge de ett försök till imorgon direkt efter jobbet.. fast de e min vilodaaag GAAH! sen e de movie movie movie niiight! ska nog sola med!...

ajaaaaaaaa

HAAJ ME ER!



L.A



oc oc oc oc oc oc oc New port beach



Vegas Baby!

SE YAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0