L.A

jag, fia, mario å fidde hade planer på att åka till new york i hööst =)
ändrade planer... vi ska nog ta LA i höst istället och föröska åka till new york på våren =)
ååh my goooosch vad jag har mkt att se fram emot =)
fööörst e de tuuurkieeeeet =D davve, pillan, linus å solle har också bokat nu haha! järngänget!

idag har jag skypat med j.p davy å martin =) de va kuuul! nötter e dom! berättade för martin att jag tagit hans högtalar kaabel som han skulle ha i sitt magasin och satt den i mitt magasin haha blev 2 meter över..
de kommer han inte långt med!
hans utbrott löd typ:
- VEEEET DU HUR LÅNG TID DE TOG INNAN DOM BESTÄLLDE DEN TILL MIG?
- Japp!

idag va jag å sprang direkt efter jobbet... märktes i benen på träningen idag... guuuuuuuud!

undra om de e mina vitaminer eller solen som gör maj piggare nu? lite av varje kanske? skönt e de iaf =)
jerker har börjat med cp diet nu.. har dricker bara drickor... jobbigt att börja med de idag
när vi fick världens godaste semlor på jobbet =)
muuums!

jahaa de va denna kvinnodagen de!

nu ska jag terra totte igeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!

seee yaaa


macke,totte,alex å jag i new york för ca 3 år sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0