heeeelg!

de gick jätte bra att ut å gå i fredags morse... super skönt! va jätte pigg sen =) så de ska vi göra 3 ggr i veckan =) duktiga idioter!

igår va jag först på kalas hos morfar som fyllde år... jag andreas lotta mamma pappa å min moster å två av mina kusiner =) de va trevligt.. man träffar ju tyvärr inte kusinerna så ofta fast att alla e jämngamla.. dumt!
efter kalaset körde jag till fia.. första gången i deras nya lägenhet =) jätte fin och mysig! där kommer dom säkert trivas.. mitt emot fias jobb med haha!
sen hade vi vårt första res möte!
Ordförande: Anna Nilsson
Sekriterare: Frida Linden
Suplianter: Mario (i 5 min sen somnade han) och Fidde!
vi kom fram till en hel del faktiskt =) i oktober beger vi oss...
börjar i los angeles där vi ska va 11 nätter tror jag sen avslutar med 3 nätter i las vegas!

Vi täntke lyxa till de i las vegas med detta hoteller:


ett new york hotel i vegas =) går en bergodalbana genom hela hotellet =) tjockt naaajs!

sen här e lite vi också ska besöka... aptitretare!



vi ska ta en hellikoptertur över grandcanyon! viiilken upplevelse.. har alltid velat se grand canyon!



sea worl och hälsa på willy och flipper =)

sen ska vi såklart till dinsey world, universal studios, walk of fame, kolla på en nhl match, ligga på feta stränderna, gå till oc piren, ut på klubbarna, åka kändis tur, OCH MKT MEEER!
avslutar förhoppningsvis med att bli miljonär i vegas!

ikväll har linus och pirre födelsedags fest.. som jag får hoppa... känner mig as taskig.. har lite dåligt samvete men
visste inte föns försent att de va idag... plus att jag ska ha film kväll med jalle =) de känner jag verkligen för.. att bara ta de lungt och kolla på bra film å äte nåt gott till kanske =) så de blir ändå en bra kväll =)
pp får hålla ställningen för mig också!

nästa helg e de favvo parkes födelsedag =) har köpt ket till henne idag.. ETT DYRT SÅDANT! ;D
från mig å pillan =)
sen har jag köpt födelsedags present till fia som vi ska fira antingen den 9 onde eller 16 onde.. haha har inte uppfattat vilken,.. trodde den 9 men sen tyckte jag hon sa den 16 idag å de gjorde maj förvirrad!
sen på påskhelgen är det min tur att ordna en tillställning =) MIN FÖDELSEDAAAG längtar!
jag å pappa yrade runt i k-.stan =)

naaahee nu ska jag plocka undan lite sen ska jag gå bort mot jalles... min bil e ju på däck bytning =)

seeee yaaaa!

                              
Grattis bästa linkan                                   Grattis favvo pirri pirr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0