håååååååår!

Hårproblemas...buuuuu!
jag har fällt jätte mkt hår på sistone och nu har jag märkt att de har blivit mycket tunnare =(
paniken kom igåf då jag satt å googlade massa om hår, idag blev de ett besök på hälsokosten och
inköp att lite kost piller =) hoppas dom hjälper...
gick också ner till apoteket och köpte oparfymerat schampoo och balsam =)

SAO de va de va min seriööösa sida!

idag har de varit träning för ovanligehetns skull!
btw andreas har inflamation i sin visdomstand så diskuterade vi de lite på fikan idag.. och jag sa att jag hoppas att jag inte skulle få några visdomständer... då säger jerry de behöver du inte oroa dig för...
han påstod alltså att jag inte va vis! ASSS
lite senare säger jag att jag inte tror jag har plats för mina visdomständer där säger SAMMA Jerry (även kallas lille skutt för han skuttar fram) du som är så stor i käften!
EEEEEEEEH ok vem är du och vad har jag gjort dig?... så nu gillar jag han inte längre!

neeeeeeeeeeej nu ska jag duscha och bada fötterna...

fick två apelsiner av pillan idag =) dagens gärning

tack haaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0