gääääääääsp!

idag e jag tröttare än tröttast! fick åka å jobba klockan halv 11 igår kväll..
va hemma vid halv 12 sen kunde jag inte somna med direkten sen upp klockan 5 igen! tar på krafterna
jag som sover misnt 8 timmar per natt!

trött = klantig!

vet inte hur mkt jag har gått in i idag! sen va de en som ropade på mig på kom-radion och jag bara svarar jaa utan att ta upp min egen radio? haha hur ska dom höra mig då?... hjärnan har slutat hänga med!

fått två hm packet idag... skickat tillbaka två hm packet idag haha.. behållt lite.. men skickade faktiskt tillbaka kill shortsen dom skickat till mig av någon andledning? haha! Baltis bor hos pp å davve heeela veckan...sötis!
baaalt baaltisaar...lalalalaaaa!

idag hoppade jag över träning...shaaaame! men orkade verkligen inte! VILA e viktigt!
naaaaheeeee nu ska jag in i duschen seeen SOVA!

haaaaaj haaaaaaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0