eeeeh black swan?

jaahaa nu de onsdag...igeeen!
jag vann i kortspel på jobbet....igen!
jag tejpade upp resultatet på sigges skåp...igen!
misstaget idag va två:
1. hade bara med mig potatis och sås till middagen (inte värre än den gången jag tog fel låda och råkade få med mig BARA potatisar) saftigt!
2. Stiffe lurade mig i 3 min att de va fredag imorgon...bUuuUUuu!

efter jobbet kollade jag OFCOURSE på biggan... haha när dom tilldelades olika sjukdomar... sjukt kul HAHA!
se gick jag å pillan å solade.. där sov jag så sött tills jag vakande av att min telefon ringde... inte bara en gång!
de va pake som va sur som ättika å stod utanför mitt å väntade!
tyckte de va bra tajming för hade precis solat klart,... tyckte nog inte hon för när vi kom slängde hon ut glåpord som söliga som sniglar och annat otrevligt!
hon hade till å med nästan blivit så sur att hon skulle gå hem!... omg omg omg!

vi kollade på black swan då...??.. konstigt film... när eftertexten kom väntade jag på att en förklaring också skulle
komma? NEEEJ jag förstod den inte? vad hon schitzo?
nåt fel va de iaf på henne!

ajaa inatt kommer jag drömma om...hmm tippar på blåmesar eller ankor... inte svanar iaf för mina drömmar e för tillfället en aning konstiga!

HAJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0