busy sunday!

vaknade halv förvirrad..visste inte om mobilen hade ställt om sig eller inte... SUMMERTAAJM!
gick ut å sprang/gick innan frukosten... den e sååå mkt godare då!
sen va de bara till å sätta igång med stor städningen.. sen laga mat å käka sen bege mig till träningen!

nu har jag tvättat hårtet å tappat lite hår... buuuuu!

beställt kläder från hm...IGEN! bland annat en present till mamma =) hoppas bara hon inte drar in
till k.stan i veckan å köper den själv =S hon kommer bli så glad =)
dom sticker ju på söndag buuuuuu! fast de e dom värda =) men kommer sakna dom..tre veckor e ju as långt!

igår kollade jag å jalle på den christina agulera å cher filmen.. glömmer alltid vad den heter Boutique nåting!
den va bra =) aaah vilka sång röster helt cp!
sen satte vi på king speetch.. jag somnade rätt snabbt å när jag kollade upp så sov jalle också haha
så blev rätt mkt krims krams ätande igår.. och idag har jag käkat kaffeplättor.. gaaah! får bli skärpning på
den fronten nu! jaaapp!

imorgon bitti ringer klockan 20 i 6 igen å jag å pillan ska ut å gå =)

nu e de snart biggan.. har inte bestämt maj om jag ska se de idag elle imorgon..annars har jag inget å kolla på
imorgon efter jobbet!

SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0