armagedon!

igår va de vilodag dags! älskar onsdagar haha!...stack å solade med pp sen bestämde vi oss för att ha lite
spa å film kväll.... MYS!
vi laddade ner armagedon gick ner till ica å köpte lite godis! blev verkligen lite också,.. haha fjantigt!
plockade först en påse med påsk godis men ångrade mig så pp fick sätta påsen där uppe... sry ica!
aaaaaaaaaaaah armagedon e sååå jävla bra! har alltid varit en av minafavorit filmer =) Bensan e sååå het i den!
den slutade inte föns 11 så blev lite sent i säng för att sen upp klockan 6 å ut å gå =)
men blev pigg efter promenaden...sköööönt!

igår på jobbet råkade jag hålla in micken samtidigt som jag pratade i telefon så hela jobbet hörde mitt samtal.. haha
de värsta va att jag ringde till j.p och skulle säga att stiffe hade tagit söndr en grej.. så nu kallar stiffe mig tjalla-anna!
haha sjuuuuuuuuuuuukt kul!
stiffe sladdade med cyklen så att däcken sprängdes... lät som en kina puff.. de va med suuukt kul!

idag har jag å parke tränat pump å spinning sen när vi kom ut pissade de ner regn! vad hände?
berra sa ju att våren skulle komma imorgon...buuuu!

på lördag fyller parkis åååår! wihuuuu! då blir de liiite festis!
imorgon ska jag bara gosa med mamma å pappa...ser inte dom på tre veckor sen =( <3


se yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0