AAAH dampet!

jag hatar hatar hatar hatar HATAR att vara förskyld! jag e de så jäkla länge!.. buuuuuu!
ville ju festa i helgen egentligen men NAAJ!
så få bli ännu en nykter helg?!?... börjar vi bli tråkiga? eller vad händer? saknar den gamla goda tiden där alla festade hela tiden haha!

igår va jag hemma hos mamma å pappa å käkade sen kollade jag å parke på the tourist!.. somnade en liiiten stund.. blivit en dålig vana! parke knäckte filmen förre mig.. attans!
men den va väl hel OK!.. hade inga direkt förväntningar på den.. visste knappt va den handlade om innan vi satte på den!

GURKAN i bb e kunglig haha.. alla i huset måste ju älska han! igår skulle han blondera håret... de blev gult! HAHA

men cpcpcpcpcpcp tv funkar ju inte så får kolla på alla avsnitten dagen efter...kraab fajjs!
har precis varit ute å gått en runda och solat.. råkade gå in på en återvändsgata.. de va kul när jag upptäckte att jag inte kom någonstans.. jag visste inte vad jag skulle göra så jag knöt om skon? haha sen vände jag å gick tillbaka! ibland blir tillåmed jag förvånad över saker jag gör haha!

power nape i solariumet awsuuume! sen kom festar låtar å jag blev fest sugen.. men sen började näsan rinna å jag kom på hur trött jag va så aaaaaaaaaaaaae!
nej nu ska jag forsätta kolla på skidor som e mitt nya älsklingsprogram medans hårinpackningen väärkar... jäääkla med hår jag fällde idag då...=( nooooooooooooooo!

ajaa tjaa då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0