PT!

om jag någon gång i framtiden skulle tröttna på mitt jobb å min LÖN så e jag rätt säker på vad jag ska bli!
personlig tränare =)

aaaaaaaah jag å fia har börjat dag drömma om livet i usa...Jag = personlig tränare Hon = makeupartist!
rika framgångsrika å veeersta takvåningen!
haha! sweeeeeeeeeeet dream!

idag har jag jobbat sen kört ett bodypump pass och ut å gick en sväng...sen fick jag gå till ica å köpa kvällsmat =)
heeeeeeeee... ÄTA ÄTA ÄTA känns som de e allt jag gör... min ämnesomsättning e verkligeeen höööööög!
åt två knäckemackor å keso+tonfisk blandning...MUMS! å lite soyagurt heeeeeeee!!

nu liite kriminalminds sen duschen å sängen!

imorgon blir de först jobb sen hem till kussen som tar studenten =)



hur många år sen e de? typ 3? shiiiiiiiiiiiiiit!



fööööör viii haaaaaaaar taaaaagiiiiiiit stuuuuudenteeeeeeen


SES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0