mmbuuup!

nu e de söndag IGEEEN! helt sjukt vad tiden springer iväg haha!
i fredags skulle jag å parke umgås med krille... de gjorde vi till typ 10 sen skulle krille hem å packa å
jag å pake började dricka liite.. drog upp till pp där pettro också va på visit!

blev en helt okay kväll... jag hade faktiskt as kul! =D
mindre kul jul när kl ringde halv 8 på morgon och jag skulle UPP!...snozzaaadde en kvart sen hasade jag maj upp
å in i i duschen... åt lite frukost sen hämtade mamma å pappa mig och vi körde å hämtade farmor sen begav vi oss till hälsingborg!..
vi gick först på väla å shoppade =D me laaaajk! pappa hade jäääätte kul haha!
sen åkte vi till ikea... jag visade alla vad jag å pp hade parkerat när vi va där med pansavagnen haha!
efter ikea åkte vi hem till totte...sen gick vi till kina restaurangen och käkade... satt där i en och en halv timme..
kändes som en kvart typ!.. efter vi hade sagt hej då till totte och började resan hem va klockan typ halv 9...
tuuuuur att jobbet blev inställt annars skulle jag jobbat idag.. de hade varit sjuuuukt jobbigt!

idag har jag städat lite...veckohandlat och lagat mat =) nu ska jag träna om en stund sen SOOOFTA! göööött sååå!
måndag imorgon...känns inte så farligt faktiskt =)

j.p och dom har 27 grader och ligger på playan om dagarna.. jag e avis! borde varit med och styrt upp de... neeeeeeeext taaajm i bee there!


hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0