IN YOUUUR FAAAAJS!

HAAAAA!.. i vanliga fall hade jag inte tyckt att detta va okeeej.. MEN när de e ett nazze sviiin så e de heeelt okay
att spotta han i ansiktet...sooo in your faaace jimmie!...
min nya idol är den skyldiga!
seee de händer grejer på rundella ändå! AAAA tur vi gick ditt....

fia kallas numera rundella kungen eller svampen hahah!

nu har jag å parke tränat dukitg! krydda lite extra idag med... kallar de starka-måndag!
när jag va ute å gick började två skumma killar gå mot mig.. jag började noja.. men sen frågade dom bara efter vägen till shopping... så jag gav dom en väg beskrivining till trädenborg... paarty trixs!
neee de gjode jag inte... jag sa: go straight ahead 10 minuts and then you see ica supermarket!
detta sa jag med en brytning på ryska!

neee nu ska jag röra mig lite innan duschen annars går de inte duscha i min eskimå lägenhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0