halv viiiilaaa

ussssssssssch rördag on wooork... haha men har haft riktigt kul idag... har varit lätt road till maaaax
därför har jag skrattat as mkt så de har gjort att jag har hållt värmen.. hahaha sjuuukt!

på middagen satt jag med en salads påse med massa vätska i... helt plötsligt rinner de ut vatten på bordet
och över pappret som låg bredvid... så jag bara:
- vaa vad kommer de ifrån?
(de roliga va att salads påsen låg i mitten av vatten pölsen så jag skämtade ju bara för de va så uppenbart att de gått håll i påsen)
MEEEN då alla trodde jag menade allvar så blev idiot förklarar heeel i onödan,... missförstånd!

ikväll blir de nog film med parke... tror jag? haha har inte snackat me henne.. sen ska vi la träffa helan å halvan innan dom drar baack to norwaaay!


jahaa på fredag drar j.p martin å davy till staterna... grisar!

ikväll ska jag träna bodybalance...typ yoga... min kylskåps kropp really neeeds it! 75 åriga tanter e vigare än mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0