feeedt!

idag stod jag heeelt oskylidgt på jobbet å jobbade... logiskt!
sen hörde jag ett oroväckande ljud och jag fick något över mig... blev AS räädd!
då hade de låsnat världens störta fett klump från traversen och trillat rakt över mig... hela mitt bröst, arm och hand va täckt... AP kletigt!.. fick världens skrattanfall.. tänk om jag fått de i huvudet? haha dö kul!

inatt drömde jag om att en kärring snodde mitt kvitto efter jag pantat burkar haha säääkert! jag stod där helt mållös!.. sen fördärvade parke mina träningsbyxor... oschyyysst! inte kontigt jag e trött när jag vaknar med
såna mardrömmar...mjöööö!

ikväll är det boxnings träning..sen skulle linn å krille aka norge komma till parke en sväng.. ska med dra ditt om jag orkar..=( är världens tröttaste människa för tillfället!

seeee yaaaaa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0