chooooockad?

HAA chockar alla med ett lite bloggis inlägg!.. händer ju sådär ofta men de e bara för att mitt trådlösa internet inte funkat... de e sådär kul slasch skönt att ligga på magen på ett kallt å hårt trägolv längre än 1 min!

ajaaa men vi hoppar över den del i mitt liv som jag missat å börjar om från början från denna helgen...gött köött!

i fredag blev de bara soooffläge...faktiskt... tränade direkt efter jobbet sen va jag hos mamma å pappa å käka =)
i lördags vaknade jag (på tok för tidigt) städade och tvättade på min vilodag...inte okej!
kl 2 slutade pake(t) å jobba så ci drog till maxi å stor handlade tacos å caaaandy shop!... till vår långplanerade film kväll...gaaaah!... när vi kom hem upptäckte vi att vi träffats för tidigt... vi (jag) va redan uttråkad å trött på sällskapet!.. de va då de började.. med ett tele samtal från en mkt fest sugen fia som drog igång paket som fick med maj i skiten..svårövertalad....som vanligt!
så fest blev de! först rondella sen j.p fast tvärtom.. jag å parke gick inom ola å kollade läget!



happy face

idag söndag vaknade jag med en sladd över ansiktet å en lampa i sängen undrade ju vad
fia pysslat med under natten!
för att göra en långhistoria om frösna växelsparkar kort så fick jag å fia sitta på maxi i 1 1/2 timme och glo
(nej de e inte min kära ficus som kronglar)
ni vet alla gubbar och loddisar som sitter i mataffärerna å glor? nu vet jag å fia vad dom sysslar med för vi höll dom sällskap idag... och vi e chockade!
dom sitter och kommenterar alla människor...typ som
hon går ju som en karl och kolla vilka byxor
haha så tiden gick snabbt för vi hade roligt! sen softade vi hemma en stund innan vi drog ut å med j.p,davy,davve å gänget å grillade korv =) mumma!...wonderful väder idag!

jag å fia va först på plats (trodde vi) så efter em stund väntade beslutade vi oss för att gå ut på isen lite..
när vi kom ut en bit tittade jag åt höger och såg alla som vi skulle grilla med... dom hade tänt en annan brasa lite
längre bort.. attaaaans!
vi snabbade oss in igen utan att bli upptäckta! haha nööötter!



naaaheeeeeeeeeeeeee! nu ska jag ner å kolla efter pps nycklar!

på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0