Pause!

Ligger i soffan i falkvik mellan mina träningar :) jag e verkligen helt sjukt trött idag!
Jobbigt att ligga på topp ;)

Idag är min största prioritet att sova :) hoppas de inte går någon bra film ikväll heeee!

För övrigt så kommer jag bog bojkotta nyåår! Jag pallar helt enkelt inte haha! Men idag e de ju tisdag! Har ju hänt för att vi ångrar oss (pillan) ska göra samma som maj!

Skönt att de redan e onsdag imorgon !
Idag hände bara en rolig sak på jobbet på hela dagen? Konstigt!

Men de va på middagen när Sigge kollar i tidningen så kollar han på bio filmerna så säger: denna vill man ju se!
Vilken undrar jag?
: the golden tatoo!
HAHAHAHA
Han menade ju såklart the girl with the dragon tatoo!
Haha super kul!

Se yaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0