JUUUULTID!

hem kommna från staterna..tror inte jag har updaterat sen jag kom hem? våra väskor försvann på hemvägen de e typ de starkaste minnet haha! fick inte dom föns 3 dagar efter vi kommit hem...B.A! planet hem va as sooooft! va inte ens halvfullt så alla hade ett varsin säte...awsoooome!! meeeen nu e jag heeeeemma! hooome sweeeeet hooome! hmm förra helgen va jag hos jalle på fredgaen med palme också å käkade tacos å kolla idol =) i lördags hängde jag med pillan å vildis =) denna veckan har jag tränat å jobbat mest... träningsverken har varit sjuuuuuk! aldrig mer semester haha! denna helgen har varit juuuulig <3 i fredags drog ja å pillan till fia käkade tacos å kollade på thaaa big final av idol! rätt vann absolut! you goo mandy! igår tog jag å pillan pansarvagnen å drog till hbg för att flytta hem pippan complete! haha hade velat se tottes minn när han kom hem idag å upptäcker att han bara har ett bord...(de va pillans stolar) de gick smidigt.. sen begav vi oss till väla å mötte upp korab å kushen... vi gick runt i 1 timme å försökte leta upp ett fika ställe som inte va överfullt med people! de slutade med att vi drog till ikea.. ja å pillan käkade julbord å piff å puff tog kaffe å kaka! kushen testade min ring.. pressade ner den sen satt den verkligen på plats haha stoooopiiied! idag har jag dubbeltränat... haardone..sen STOOOR städat här hemma å satt upp granen AAAH fiiint! nu väntar jag å pillan på att lusse bullsen ska jäsa klaaart =) laaaajter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0